با گلکسی میوز رقیب آیپاد شافل آشنا شوید
NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

با گلکسی میوز رقیب آیپاد شافل آشنا شوید

 

گلکسی میوز (Galaxy Muse)  نام موزیک پلیر جدید سامسونگ است که به تازگی معرفی گردیده و در حال حاظر اصلی ترین رقیب آیپاد شافل اپل به حساب می آید. بر کسی پوشیده نیست که اسمارت فون های گلکسی سامسونگ بازار تلفن های اندرویدی را قبضه کرده اند، از این رو سامسونگ قصد دارد که این MP3 پلیر ۵۰ دلاری را به همراه دکمه های لمسی و گیره جهت اتصال به لباس وارد بازار کند.

از قابلیت های این پلیر باید به داشتن کابل جهت اتصال به اسمارت فون گلکسی کاربران اشاره کرد؛ به بیان ساده تر بر خلاف پلیرهای اپل کاربران مجبور نیستند که پلیر گلکسی خود را به کامپیوتر متصل کرده تا فایل های موسیقی را وارد آن کنند، زیرا عرضه این گجت با کابل USB همراه خواهد بود و کاربران می توانند پلیر خود را به هر یک از تلفن های گلکسی متصل کرده و از طریق اپلیکیشن Muse Sync برای اندروید، مستقیماً آهنگ ها را دریافت کنند.

این موزیک پلیر به لطف تکنولوژی SoundAlive کیفیت صدای بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد و توان پخش مداوم ۶ ساعت موسیقی را داراست. فراموش نکنیم که گلکسی میوز قیمتی یکسان با آیپاد شافل دارد اما حافظه داخلی آن (۴GB حافظه داخلی) دو برابر بیشتر است.


نظرات شما عزیزان:

پارمیدا
ساعت23:22---21 دی 1391
وبلاگتون بسیار عالیه از این به بعد هر روز سر میزنم
موفق باشید
خیلی خوشم اومد
تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:سامسونگ " موزیک پلیر " ,
ارسال توسط سعید مهدوی